Nu ska du få veta sanningen!

Lilla du. Du ska veta att jag inte tycker om dig. Det har jag aldrig gjort. För du började med att försöka ta mina vänner, men dem gillade inte dig. Just för du har en konsdig personlighet. Det du gör är att du spelar en bra vän. Du är snäll, givmild och ärlig. Men det slutar med att du spårar ut totalt.
Nu försöker du ta min största del i livet ifrån mig. Du försöker, du försöker och försöker. Men du har inte lyckas. En månad har du försökt nu. Men du lyckas inte. Du köper din vänskap. Du ger dina vänner saker, för att dem ska stanna kvar. Jag gillar inte dig. Och du kommer inse det helt klart snart. Gumman lilla. Mina vänner är imot dig, jag är imot dig. Dina vänner är imot dig. Jag vet vad folk tycker om dig. Så sluta upp och spela det spelet du håller på med. För du håller inte. Du är inte tillräckligt bra.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0