Onsdag.

Det började med att jag kom försent imorse. Jättekul. Verkligen. Men jag jobbade på. Sen på lunchen åt jag och Pontus G på Grillpalatset. Hela dagen har varit jobbig. Jag har varit ledsen. När jag kom hem låste jag in mig på toaletten. Lutade mig mot väggen och sjönk sakta ihop. Då grät jag. Massor. Men efter några minuter gick jag hem till Isabelle. Där gjorde vi inte så mycket. Jag var förbannad och ledsen. Men vi gick till coop med Sara och kollade på hårfärg. Men efter det mötte jag Pontus. Vi gick runt och höll varandra i handen. Sen ville han mest i hela världen ha ner mig i snön. Men jag är ju tyvärr för biffig för honom. Så han lyckades inte! (HAHAHAHAHAHAHA!) När jag kom hem åt jag. Sen la jag mig i sängen. Nu har jag legat här jättelänge. Jag har bara gråtit och skrattat. Kärlek till min bästevän Jim! Nej morgondagen är en lång dag. Tyvärr. Känner att jag vill mest sova nu. Tills iallafall helgen kanske? Jo. Helgen blir bra. Puss på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0