Runaway.

Gårdagen var inte så lyckad. Men fick försöka se ljust ändå. Vi spelade match. Det stog 1-1 hela matchen. Tills det var en sekund kvar. Då satt jag på bänken och skakade. Sen skjuter en Älvsjöspelare på vårat mål. Och tror ni inte att den går förbi alla Huddingespelare. Och in i vårat mål. Då tog jag min vattenflaska gick till min väska. La ner den. Sen gick vi ut och tackade. Jag fick tårar i ögonen. En usel förlorare är mitt förnamn. Sen gick jag och satte mig vid Marcus, Daniel och Oscar. Då säger Oscar att jag var dåligt. Jag blev sur och kastade klubban i ögat på honom. Fast jag tror han hann och sätta upp handen innan.
Sen gav Oscar och Marcus mig lite tips om hur jag ska skjuta. Och nu skjuter jag hårdare. Hihi. Men iallafall. Sen gick jag och träffa Pontus en snabbis. Vi stog bara och prata lite. Sen skulle han hem och äta. Då gick jag hem i shorts och en tjocktröja. Nu straffas jag för det också. Sjuk! Nej, igår hade jag så himla mycket otur. Men var glad ändå.

Jag och Oscar skulle skjuta på mål. Men så skjuter han över bollen. Så ville båda ha den. Så vi springer mot den. Precis innan så trycker han upp sin klubba vid revbenen på mig så jag ramlar. Men det lilla klantarslet Oscar ramlar typ över mig då också. Haha, den som skrattade mest var nog Marcus! Det måste ha sett otroligt kul ut. 

Puss.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Men jag är nog mycket dåligare förlorare än dejj, såg du vilket dampanfall jag fick. :P

2008-11-30 @ 15:00:03
URL: http://teaterflicka.blogg.se/
Postat av: Lina

Evelina: Haha, jo jag såg det. Vågade inte riktigt gå fram till dig. (:

2008-12-02 @ 15:35:43
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0