Sanningen.

Jag älskar dig bästevän. Hoppas du blev glad nu när jag skrev. Haha!
Jag har hjärntorka och vet inte vad jag ska skriva som får dig och bli glad.


Kan berätta om dagen när jag ändå håller på.
Hade Religion där vi fortfarande har Seminarium (Stavning!). Då vi ska ha som en debatt ungefär. Jag var inte så inne i det. Bad alla försvara våran grupp. Sen la jag mig på bänken och halvsov ungefär.
Sen var det håltimme. Då stog jag och kolla på när några ocoola snubbar i min klass spelade pingis. Men tillslut fick jag med Philip och Marcus till Kinsesen och köpa godis. Så när vi gick det blev vi typ hotade av en jävla kärring med hammare! Fyfan vad jag skratta. Sen var det livskunskap, hängde inte riktigt med vad man skulle göra där. Hehe. Nu på kvällen har jag träffat Isabelle. Vi gick upp till Tomtberga och i stortsätt så pratade hon i telefon med sin Advokat och hela med det tredje. Nej det var inte hennes Advokat utan pappa. Huh! Sen gick jag hem. Nu ligger jag här och tjurar sönder. Kanske borde plugga. Kanske borde rymma. Kanske borde sova. Kanske borde lösa allt. Kanske borde bara skita i allt. Kanske kanske kanske..
Nej, imorgon väntar en låååång dag. Ska inte träna för har så inihelvetes ont i min fot sen matchen. Och en kul sak! Vi ligger på 5de plats i serien. Vi har gått upp två steg (Eller vad man säger) sen jag kollade sist. BOYAKA!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0