Ta åt dig.

Vet du hur rädd jag är att förlora dig? Vet du hur det är och vara utan dig? Vet du hur mycket du har hjälpt mig omedvetet? Vet du hur mycket energi jag har lagt ner på dig? Vet du hur ledsen jag blir när du är ledsen? Vet du hur mycket jag tycker om dig? Vet du att jag tror att jag inte skulle fungera utan dig? Vet du att jag ler när jag tänker på dig? Vet du att jag alltid kommer lyssna på dig och försöka lösa dina problem? Vet du att du kan ringa mig vilken tid på dygnet som helst, även om jag ska upp tidigt morgonen efter? Vet du att allt flyter på så mycket lättare när jag vet att jag har dig? Vet du hur mycket jag vill ha en lång framtid med dig? Vet du det?

Kommentarer
Postat av: Linda

som vanligt kan jag inte säga annat än att jag älskar din blogg!

2008-11-30 @ 13:22:03
URL: http://lindadahl.blogg.se/
Postat av: Lina

Linda: Som vanligt måste jag säga att jag blir så himla glad när du säger så. Ta hand om dig sötnos!

2008-11-30 @ 13:26:49
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0