they're still fighting.

Dagen började med tårar. När jag gick till skolan, trodde jag att mina tårar skulle frysa till is. Men jag stoppade där och började tänka posetivt.
När jag kom till skolan, var det bara och byta om för det var idrott. Och på idrotten spelade vi badminton (Stavas det så?). Blondinerna mot brunetterna! Natalie och jag mot Angelica och Natalie. Huh! Vi blonda ägde ju sönder brunetterna. Helt klart! Haha.
Sen var det svenska, då läste vi bara. Men efter det var det Matte. Och jag fick tillbaka mitt matteprov. Ett G blev det. Jag hade förväntat mig ett svagt G eller ig.. Men hursomhelst var jag glad som fick G iallafall! Så nu är det bara och köra på tills jag dör. Heh. Efter det var det lunch. På biologin hade vi redovisning. Det gick bra för mig, förutom att jag blev sjukt nervös och fick hjärntorka. Så jag gick typ runt och höll på med håret. Men innan biologin var jag i ett litet chocktillstånd. Sprang typ runt, visste inte vart jag skulle ta vägen. Var påväg till tomtberga när min lekiton hade börjat. Men hann tillbaka ganska exakt. Dagen har varit lång, jag är trött och ledsen. Hoppas humöret höjs till något bättre på träningen. Är försyld, men vad gör det? Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0