Time.



Jag har haft ont i kroppen hela dagen, låg på två bord och höll på att somna på matten. Tills Pontus kom in och väkte mig. Haha. Sen gick vi till grillpalatset och åt. Denna dag har gått snabbt. Men har haft ont i hela kroppen och har ätit värktabletter hela dagen. Ikväll är det glo på match med Isabelle min ängel som gäller - Jag älskar dig så himla mycket Isabelle!
Sen mer då. På biologin kom min grupp igång med arbetet som ska vara inne. Och jag fick spel och flippade ur på dem. Usch. Sorry typ! Och på Språket klagade dem flesta på mig att jag skulle sänka musiken. Haha, hela tiden!
Nej, nu ska jag ändra min design på bloggen. Om jag orkar... Puss!
Ps. Lyssna på låten älskling. Och ta åt dig. Ds

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0