Tisdag.

Hej på er mina vänner!
Sitter här och väntar i telefon. Kan inte direkt säga att jag pratar för Pontus är nere och hämtar mat. Hehe..
Ja ni. Vad har hänt för spännande idag då? - Träning, den var ganska usel. Men får väl tacka Heimo som gjorde min träning lite roligare. Iallafall efteråt! Sen mer. Skola, nu börjar mattelektionerna vara roliga. Vi är 7 personer. Liknar en iv-klass. Jag åkte runt på en sparkcykel. Pontus spottade papper på alla. Lika med Robert. Martin räknas knappast eftersom han sover på alla lektioner. Eller spelar gameboy! Mark och Niklas spelade på mobilerna och Jessica tjatade om att hon fyllde år idag. Grattis!
Och på idrotten hade vi boxning. Hell yeah! Så passa er, för jag kanske (eh-he. Skulle inte tro det va) slå ner er.

Imorgon då. Har inga som helst planer. Ska försöka plugga. Om jag lyckas är frågan. Måste inskaffa mig en sådan vän som jag kan plugga med. Någon frivillig, någon?! Kontakta mig då. Nu! Skiter i kön, ålder eller något sådant. Bara någon som kan försöka få in något i mitt huvud. Inte ett lätt jobb.. Nej nu ska jag kolla vidare lite. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0