Torsdag.

Det dunkas lycklig musik ut ur mina högtalare. Mobilen plingar till ibland. Pontus står det på skrämen.
Jag är nervös, jag skrev prov idag. Matteprov. Jag tippar på ett godkänt. Inget mer. Jag förstog faktiskt. Helt jävla otroligt. Sen var det en SO lektion. Jag och Angelica tog tio minuters rast (Jag erkänner. Vi tog 15 minuters rast) och trippade iväg till ica. Jag köpte godis som jag (ANGELICA!!) bjöd till alla, och sen köpte jag julmurre(Must). Hade håltimme på biologin idag. Yippe! Ingen biologi = Inga lektioner på hgy. Jag sjöng nästan av lycka.

Nu ska jag fixa mitt hår innan träningen. Det ska flätas! Pussar.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0