Tree

Mina änglar. Förlåt för att jag har varit lite halv seg med bloggen. Får väl skylla på att jag har ägnat mig till massor(!!) av annat. Men nu när skolan är igång så får jag bli lite bättre med bloggen.
Nu har jag håltimme, eller det har jag haft väldigt länge. På Hemkunskapen gjorde vi hamburgare. Det smakade helt okej.
Idag skulle jag ha träffat Bella, vet inte om hon minns det fortfarande. Men får väl hoppas på det! ;) Annars vet jag inte vad jag ska göra, plugga? Jag har ju tagit det lugnt nästan hela lovet. Så mer chill kan det inte bli. Nej nu måste jag byta ut min bruna väska, mot den vita ithink.. Vi hörs efter skolan eller ikväll! Kysskalas!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0