Trött lördag.

Hej på er.
Denna dag har varit lite halvcool. Eh. Jag gick upp till tomtberga och kollade på Pontus när han spelade. Dem vann med 4-2 och han var bäst på plan som vanligt! Fast han fick massa smällar och blev inte speciellt glad.
Efter det stannade jag kvar och fördröjde tiden 3 timmar åt helvete. Vet inte vad jag gjorde. Satt mest och prata med mina sjuka kusiner. Sen bestämde jag och Pontus att vi skulle träffas, men han hade så ont så vi kom fram till att träffas någon annan dag. Jag kollade på juniorerna och gick hem. När jag kom hem så la jag mig i sängen och somnade. Sen väckte mamma mig och frågade om jag var hungrig. Så jag fick en macka.

Nu ska jag snart sova. Så jag kan spela match imorgon. Samling klockan 08.00 i sjöstadshallen. Är så otaggad man kan bli.. Depp.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0