Tunnar bort.



Jag vill fortfarande att du ska ta åt dig av bilden ovanför.
Nu är du där jag var för ett år sen, när jag grät varje natt för du hade sårat mig. Jag var helt förkrossad. Men du fortsatte och såra mig. Du lämnade mig kvar i helvetet. Du såg mig jämt med uppslitna handleder. Du fick mig att ändra inställning till allting. Jag ändrade min inställning på livet. Men det är inte bara dig vi ska klandra. Det var även mitt fel.
Det enda jag vill är att du ska inse att du lekte med mina känslor. Du lekte med hela mitt liv. Och skapade en obalans i det, som aldrig går att ändra på. För det kommer som idag, dagar då jag vill tillbaka till tiden då innan jag träffade dig. Jag föll ihop och tappade allt. För jag minns hur glad jag blev när jag såg dig le. Men nu när jag ser dig le, blir jag bara sårad.
Jag hoppas att du ser mig, hoppas att du ser hur du gjorde om mig. Jag är fast i skiten som en missbrukare.

Kommentarer
Postat av: ida

ja det blev jag med : D det är värkligen härligt : D

2008-11-20 @ 15:35:56
URL: http://iidaaw.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0