White

Hallå!
Jag gick till Storängshallen. Och när jag kommer dit var det bara 20 minuter kvar av matchen. Men jag hade inte änns planerat att kolla på den. Utan mer träffa min bbaby. Så när matchen var slut gick han och jag mot honom. Han ville kasta snö på mig. Men lyckades få nästan allt över sig själv. (Smart kille där..) Så stog vi utanför honom och höll om varandra länge. Hade urmysigt. Även om jag trodde jag skulle dö av all kyla. När jag kom hem la jag mig i sängen och höll på att somna. Eftersom jag är ensam hemma vet jag inte vad jag ska göra. Tror brorsan kommer hem strax. Då ska jag gå och slå på honom. Hehe.. Tigger spö hey!

Kommentarer
Postat av: Carita

Svar; Aww, tack så übermycket sötnos! :*

Allt fint med dig? :]

2008-11-23 @ 17:23:24
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Carita

Svar; Aww, tack så alldeles jättemycket, cutie! :*

2008-11-23 @ 17:45:01
URL: http://minicookie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0