You.

Tack för det vi delade. Tack för att jag fick vara din. Tack för att du fick mig att vara lycklig. Tack för du sårade mig så jag kunde inse sanningen. Tack för tiden vi hade.

Jag är helt tom, jag lever utan en själ. Utan en skugga. Du tömde mig på allt - kärlek, lycka, lust.
Innan jag somnar så brukar jag tänka på oss. Just då vill jag skjuta mig i huvudet, för att just glömma oss, dig. För att minnas dig är en mardröm för mig. Att jag ständigt lever med en klump i magen, för att jag vill slippa träffa eller se dig.
Nu har jag lärt mig och leva med känslan - Från att älska någon, till att hata personen. Även om vi delade mycket, så kan jag inte förlåta dig. Du var en stor del av mitt liv.
Jag kan nu stolt säga att jag inte saknar dig längre.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0