Alla dina tårar

Nu ska jag börja byta om, ska träna. Fysträning. Ute. Nu! Usssch. Kallt som satan var det förra veckan. Men då hade jag inga vantar. Det ska jag ha idag kan jag lova!
Jag gick in till min underbara bror nyss och fråga om han kan skjussa mig. Han glodde på mig i fem sekunder innan han sa ; Det kan jag väl. Tack sa jag och gick.
Halv sju ska jag vara uppe på,i,vid(?) källbrink. Det slutar halv åtta. Då hämtar min bror min nog. Sen ska jag duscha, och plugga. Har matteprov imorgon. Spännande. Kan faktiskt en hel del. Så vi får hålla tummarna. Eller hur?

Just det. Idag så ringde dem från comviq och sa: Du har massa sms som inte har kommit fram ännu. Ska vi skicka dem igen? För det går ej smsa dig. Då svarade jag: Ja gärna.
Det kom 25 sms. På en gång. Min mobil startade om av sig själv. Sen plingade det till. 25 gånger! Så nu funkar äntligen min mobil igen. Happy!
Nej nu ska jag byta om. Pussar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0