Bella & jag ligger i en varsin ände av sängen.

Ja som rubriken lyder. Julmusik är på, på min data också! Världens mysprat om julen har vi. Lyssnar på alla julsånger som finns också. 
Vad har vi gjort ikväll? - Pratat, ätit rispuffar, haft kul som vanligt, bara tagit det lugnt och laddat batterierna inför helgen. Nu smäller det! Lilla Slumpen ligger och snarkar i sängen också. Bellas söta katt! Påminner om min Sebastian lite där, och Nisse uppe i Ljusdal. Haha! 

Imorgon så ska jag börjar planera julklapparna. Till familjen och Isabelle. Farmor också! Familjen är svårast, alltså Jimmie, mamma och pappa. Isabelle och Farmor är lättast, fråga mig inte varför. Men det bara är så.
Nej nu klagar Bella på att jag skriver för mycket. Puss på er!

 - Hej, mitt vinterland!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0