Broken

Hej på er.
Hemma från fysen. Men jag träffade Bella och Ruby, så vi åt på grillpalatset. Vi satt och prata om ingenting i nästan en timme. Härligt!
Nu ska jag snart hoppa i duschen, sen sova. Är besviken på en som jag trodde jag kunde kalla vän och trött. Men jag är fortfarande glad. För det går så himla bra nu. ( Se " Jag stänger mina ögon " )

Imorgon är det matteprov. Jag hoppas verkligen att det går bra. Det vill jag verkligen! Behöver det, för att rädda/höja betyget i matte. Och Stefan ( Min mentor ) har daglig kontakt med min mamma. Men alla tre (Mamma, Stefan och jag) tycker att det börjar gå bättre i skolan för mig. Kanske ett tecken? Det kanske är jag? Det kanske är ni läsare? Det kanske är R? Kanske...
Mobilen spelade upp min ringsignal nyss, det var Matte. Hann inte och svara. Måste ringa upp honom. Pussar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0