Crap.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej (Även om jag vill.)

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja. Allt för många gånger.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Fan vet jag.

4. Vad åt du senast?
Mat från donken (Kan vara det äckligaste jag har ätit)

5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja.

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej.

7. Är du polare med grannarna?
Nej, jävla pedofiler.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och Engelska.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.

10. Senaste piercingen?
Läppen.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår från farsta.

12. Gay?
En aning.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Yes.

14. Har du äggat någon?
Ja. Min förra kompis.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Ja, eller tomten.

16. Suger det här?
Sisådär.

17. Har du varit på stranden?
Självklart.

18. Har du haft en stalker?
Ja.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja.

20. Hur bra är din syn?
Dålig.

21. Har du varit på en hemmafest?
Yes.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej. Varför är det nödvändigt?

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Ta honom, snabbt!

24. Har du varit utomlands?
Ja.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Yes sir! Eftersom min bästevän är kille, så är det inga problem.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Måste ha varit Min kusin Micke och Evas i sommars!

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Min mamma blir förbannad bara jag kallar min bror cp. Så ja!

28. Var är dina syskon just nu?
Min bror är och jobbar.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Om nicke!

31. Vilken tid gick du upp imorse?
Minns inte.

32. Vad ska du göra i helgen?
Jag har inga planer

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
" Ja det är jag. Puss "

34. När var du riktigt sjuk senast?
Jag är lite småförskyld nu. Men tre veckor sen.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Vetinte.

36. Vad finns i din bakficka?
Inget.

37. Har du färglinser?
Har haft bruna och blåa.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Blev väckt av angelica som skulle spy.

39. Vad är det första du gör på morgonen?

Försöker somna om.


40. Vad ska du göra efter det här?
Prata klart med söto!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0