Dina ord smeker mig.

Första gången vi träffades så stog du där mitt framför mig. Vi hade gemensama kompisar.
Jag kollade lite extra på dig den dagen, och sen gick dagarna. Jag ville bara se dig igen. Få prata med dig, och din humor fick mig att må bra. Någon med samma humor som mig.
Det gick några dagar och vi träffades, vi gick runt en hel dag och bara pratade. Jag mådde bra och fick ont i magen av allt skratt. Efter några dagar så tog du kontakt med mig via msn. Du frågade om mitt nummer och du fick det, vi började smsa lite smått. Men vi blev bara jättebra vänner, för jag hade inga känslor för dig. Utan för en annan. Den andra killen och jag var tillsammans i ett par månader. Och du och jag slutade prata. Men nu. Då är allt bra igen.
Våra minnen är otroliga, kommer ihåg när jag gick och frös. Du frågade om jag ville låna din tröja. Det var snöstrom.
Jag svarade : Men då går du bara i en t-shirt?
Då sa du : Jo, men jag är varm. Jag kan värma dig.
Så öppnade du din famn, du gick och värme mig. Då gick du och jag i samma tröja, i samma snöstrom, i samma spår. Påväg hem till dig. När vi kom hem till dig somnade både du och jag, direkt. Dagen efter skrattade vi så vi började gråta. Sen spelade du match. Den dagen, går inte och glömma.
Jag kan inte radera dig hur mycket jag än vill. Jag försöker, nu.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0