Du är min skatt

Hej på er!
Idag vaknade jag klockan åtta av att Robin ringde. Men jag somnade om sedan. Eftersom jag började 10. Och jag kom prick 10 till skolan. Då började vi städa. Fast jag gjorde inget, satt bara mest och titta på. ( För det är jag bäst på. ) Sen var det lunch. Jag och Natalie gick till ica och var där i ungefär 20 minuter och bara gick runt och prata. När vi kom upp till klassrummet sen var det dags för film! Little Miss Sunshine visade dem i skola. En helskön film. Rolig och ganska kansig familj. Men ett tips - Se den om ni är lite halv deppiga. Många skratt utlovas!
Efter filmen slutade vi. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, funderar på att åka upp till pappa. Eller bara sova. Har ingen aning.


Kommentarer
Postat av: emilia

den filmen är bra :)

2008-10-25 @ 22:32:55
URL: http://fjortisfuck.blogg.se/
Postat av: Lina

emilia: Visst är den!

2008-10-27 @ 13:45:29
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0