Du blunda när du rasa mitt liv totalt

Onsdag, den 29de oktober. Detta betyder att min far fyller år. Grattis pappa!
Jag ligger i sängen, har precis duschat. Är ganska trött för jag har sovit för många timmar inatt. Och min pappa är sur på mig, rent ut sakt ganska förbannad. Jag har legat och pratat i telefon varje kväll/natt sen i fredags. I tre-fyra timmar varje natt. Och han har inte kunnat sova, för det enda han hör .. är mig. Lite småkul (!!)

Idag då, då är det träning. Samling 19.45 hade jag fått ett sms om av min tränare. Tycker att det är snällt att han smsar ut det, för jag är inte den som kommer ihåg tider så jättebra. Nu kommer jag komma ihåg.
Nej nu ska jag kolla vidare på massa bloggar. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0