En onsdag.

Hej på er alla fina!
Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har haft en toppen dag i skolan. Skriver en novell på svenskan, och det går riktigt bra! Sen gjorde jag massamassa tal på matten, faktiskt hela blåa kursen. Både jag och min mattelärare blev stolta.
När jag var påväg hem träffade jag Bella och hennes kompis Sofia. Så vi tog bussen till centrum, sen så frågade bella om jag ville följa med till Salem, så jag gjorde det.
Jag kom där ifrån vid fem, men har bara legat och slöat sen dess, vilket jag ska göra resten av kvällen också. Skönt! Jag ska försöka plugga lite, om jag orkar. Känner mig heltrött i huvudet, orkar inte tänka så mycket.
Nu ska jag ringa Sandra och berätta om dagen, hehe. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0