Ett rent helvete.

Nu tänker jag dra detta kort. Utan namn.
( Jag ligger i sängen och gråter, får ett sms från en killkompis som har varit som en bror för mig. Vi börjar bråka, och säger upp våran vänskap, fem minuter efter det skriver min första kärlek till mig på msn. Han skickar en bild, på mig och han när vi kysser varandra. Sen skickar han en bild på han och en tjej på en fest, när dem kysser varandra. Han får min och inse hur mycket jag saknar honom. 3,5 minuter efter det skickar killen jag gillar nu ett sms ; Är du sur på mig älskling? :(<33 Jag svarar ; Nej. Är bara nere. <3 Då skriver han ; Det är mig det är fel på.. Och börjar tycka synd om sig själv. Vi börjar prata. Jag orkar inte med skolan. Jag ska lägga mig och läsa nu. Gråta och sakna min farfar. Fan vad jag bara vill upp till dig nu. Fan fan fan.. Jag mår inte bra alltså ... )

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0