Fall down.

Godmorgon på er änglar.
Förlåt igen för så dålig update ihelgen, men jag har knappt varit hemma. Och på den lilla stunden jag har varit hemma har jag antingen pratat i telefon eller fixat mig, så har inte haft så mycket tid och blogga.
Men vad har jag och säga, vi förlorade mot högdalen med 4-1. Men vi spelade grymt. Och som min tränare sa ; Du vet att jag menade dig när jag sa att vissa hade gjort sin bästa match idag. Då log jag. Medans han klämde ihop mina kinder. Sen kollade jag på 95killarnas match, med jonas. Och efter det kom natalie´sorna. Så då blev det skratt! Men när mobilen ringde så skulle Lotta och Janne hämta upp mig, så då fick jag springa. Vi åkte till Farsta. Där tommy och christer hade match. Dem förlorade också. 5-4. Synd!
Sen åkte jag direkt till tomtberga, där Natalie väntade på mig. Hon skulle kolla på marcus. Och jag skulle väl kolla på .. har ingen aning.
Medans jag och natta kollade på matchen gjorde vi massa bulldog miner med munnen, hemskt! Matchen var slut och förlust på den också. När jag kom hem träffade jag angelica som skulle sova hos mig, men hon väcker mig på natten och säger att hon måste spy. Så hon gick hem. Haha..

Söndagen hinner jag inte ta nu, för bussen går snart. Och jag måste nog springa. Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0