Fördriva tiden..

Vad heter du:  Lina Marie Hallqvist.
Var bor du:  I så helvetes så jävla coola Huddinge
Favorit djur:  Gula ankor.
Mat: Icas köttbullar.
Brukar du bli full?:  Varje morgon!
Antal kuddar i sängen: Två, en till mig och mitt sällskap.
Vad åt du till frukost: Hann inte.
Nästa mål i ditt liv: Att Bill Gates blir min mamma!!!!
Antal timmar sömn inatt:  4-5 timmar.
Sov du ensam:  Yes.
Hobby:  Förfölja dig.
Vad är det för veckodag:  Måndag.
Vad åt du senast:  En macka
Vem fick du sms av senast:  Jonas.
Vem ringde dig senast:  Mamma.
Vad såg du senast på TV:  Något som var på nyss.
Vad läser du för bok just nu:  Flickan från ovan.
Skostorlek:  Något mellan 35-36
Hårfärg:  Blondin.
Är du kär i någon:  Privata saker!
Vad gör du om ett år:  Har åtta barn.
Önskar du att du bodde någon annanstans:  Nej för jag liksom bara älskar Huddinge!
Dricker du: Vad är det?
Vilken parfym använder du: Olika.
Vilka skor använder du: Olika.
Dagens klädsel: Mjukis byxor och tröja bara.
Dagens humör: GLADGLADGLAD.
Senaste olyckshändelsen: Ramlade ner från diskbänken.
Vem är numr 25 på din kontaktlista: Någon från Sunsvall. 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0