Im back..

hej på er.
Nu mår jag bättre, så jag börjar blogga igen. Men en sak. Inga bilder på ett bra tag, har ingen mobil. Den gick sönder igår. illa va? Jag klarar mig.
Skolan idag gick bra, jag skojade lite med min lärare på språket. Det stog i love you. Då skrek jag : Steeefan? Vad står det här?
Han : I love you.
Jag : Aaaaw, jag älskar dig också!
Jag och jessica skrattade resten åt lektionen, inte bara åt det. Utan bara för vi hade tråkigt. Sen på kemin så gick det bra, vi skulle bara tända på massa olika alkoholer. Jag och Angelica sprang till bussen efter. När jag kom hem la jag mig i sängen med mina läsglasögon och läste lite. Heh, jag ser otroligt smart ut i dem. Men nej! Ni får ju inte se. För jag har inget och fota med. Nu ska jag gå och sminka mig, pussar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen!

2008-10-10 @ 19:06:43



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0