Im free from you.

Hallojsan!
Har kommit hem från skolan för ett litet tag sen, gick in på food market och köpte med mig ben&jerrys och lite annat gott innan jag gick hem. Så nu ligger jag och tuggar på det.
Jag skrev två prov idag i skolan. Det gick väl lite halvbra. Kanske. Vågar inte tänka efter!
Annars då? - Vi gjorde hudkrämer på kemin. Ganska coolt. Och imorse hade vi brottning på idrotten. Kan vara bland det sjukaste jag har prövat på. Fast, jag skrattade mest. Ståendes som liggandes. Herregud. Innan ni dör, då måste ni prova på brottning! Sen var det nog inte så mycket mer i skolan idag. Tråkiga lektioner. Eller någolunda bra. Gillar absolut inte tisdagar. Går till 16.10.

Ikväll är det träning, det är alltid lika kul med det. Jag lovar, jag skrattar nästan alltid. Så länge Natalie Barvemo är med så skrattar man. Hon är skolans klatigaste! Inget snack om saken. Idag ramlade hon när hon skulle stå på händer. Det enda man hörde var " Aaah. Eeeh."  *Smäll!* Så började hon skratta så tårarna rann. Som vanligt. Natalie. Hon är bäst!
Nej nu ska jag duscha, fryser så himla mycket. Pusskalas!

Edit: Angelica aka. Ankan. Wilhelmsen påminde mig att det var en tjej som hade en fjortisrand (Där brunkrämen slutar och den bleka hyn tar över) som såg ut som skägg. Och det skrattade vi åt. Länge!


Kommentarer
Postat av: Angelica ,

men Lina du glömde att skriva om hon med skägget , :D

2008-10-14 @ 20:59:27
Postat av: Lina

Angelica: Skrev till det! ;)

2008-10-14 @ 21:53:07
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: angelica ,

yeey :D

2008-10-15 @ 17:07:25
Postat av: natalie

hahah jag är lite klantig :$

<33

2008-10-16 @ 14:55:14



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0