Imorgon är det fredag!

Ojoj. Kom på att jag helt glömde bort att berätta om träningen. Så jag gör väl det.
Vi tränade, som vanligt. Wihu. Bara uppvärmning sen match. Det är väl något i den stilen det brukar se ut. Sen stannade jag kvar med Vega och kollade på nästan träning. När den var slut tvingade i stortsätt Koski mig och stanna så jag gjorde det. Men efter den träningen tog jag sällskap med Pontus hem. Han bor nästan granne med mig. Men jag gick inte hem utan upp till farmor där mamma var. Vi satt och pratade i nästan en timme tror jag. När jag kom hem så duschade jag och la mig i sängen. Och oj vad folk har skrivit ikväll på msn! Blev lite irriterad och slutade svara till slut.
Nu eller snart ska jag sova, vi hörs imorgon! Tusen pussar till er!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0