Jag är så trött..

Hej på er.
Min dag idag dåra - Kollade på 92 killarnas match, dem förlora med 3-1. Synd. Sen åkte jag till huddinge hallen och var sarjvakt med laget. A-laget spelade. Dem vann med något, hehe. Kollade inte så noga :$
Sen kom Robin och hans vänner så jag stannade med dem och kollade på juniorerna som också vann med något. Hahah, sämst jag är. Jag tog bussen hem, och när jag kom hem stog maten på bordet och vi skulle precis äta. Nu har jag ätit, jag åt tacos. Mums.
Men är urtrött på detta väder, så jag höll på och somna flera gånger. Uuusch!
Nu ska jag bara ta det lugnt, skulle träffa bella ikväll också. Najs, jag lär vara urtrött då också. Om jag inte somnar nu. Puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0