Känner ni mig?

Jag gillar måndagar och onsdagar.    Jag blir oftas kär i någon i mitt kompisumgänge.    Jag tror inte att det är många som känner den "riktiga lina".    Jag säger alltid "Nu ger jag upp" när jag vet att jag orkar så mycket mer.    Jag har blodfobi.    Jag har små fötter.    Jag fantaserar alltid om samma kille, som inte finns.    Min familj och jag åker nästan aldrig utomlands.    Jag älskar att få vara på Åland där vi har landställe.    Jag är född i december, och är skytt.    Jag tycker själv att jag har coola ögon.    Jag älskar innebandyn och har spelat i snart två år.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag visste lite.. men inte allt

2008-10-07 @ 21:38:11
Postat av: Lina

Anonym: Haha, okej :)

2008-10-07 @ 21:45:13
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0