Love of my life. My soulmate.

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag klarar mig inte utan dig. Du och jag har kommit varandra så nära det senaste året. Och det ska jag bara tacka för. För detta år med dig har varit ett av dem bästa i mitt liv. Det känns som jag har lärt känna en helt annan person. Jag vet inte vem det beror på. Om det är dig eller mig. Men det är bara underbart. Du har ställt upp för mig som ingen annan skulle kunna göra. Du fick mig att lära mig leva med mig själv. Du fick mig att bli nöjd med mig själv. Allt du har gjort för mig, hur många timmar du har lagt ner för mig. Och hur mycket har jag gjort för dig? Ingenting mot det du har gjort mot mig. Jag klarar mig inte utan dig. Med dig så mår jag så himla bra. Du är en av dem jag känner bäst. Och jag lägger ner tid och blod på dig. Och försöker vara den systern alla vill ha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni skulle aldrig klara er utan varandra.

2008-10-19 @ 11:53:36



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0