Måndagmorgon.

Hejsan!
Förlåt för dålig update ihelgen, men har knappt varit hemma. Haha! Har kollat på sm hela helgen, i tomtberga. Det gick inte bra för dem lagen jag hejade på iallafall. Tråkigt. Men livet går vidare, och vi hade iallafall kul. Det hade nog allihopa. Sen har jag nog bara legat och pratat i telefon när jag har varit hemma. Timmar efter timmar bara. Men det är ju lov. Jag behöver ju inte tänka på så mycket (För det är jag ju inte bra på).

Nej, idag så blir det en lugn dag tror jag. Kanske sover över hos någon, någon kanske sover över hos mig. Det är nog max vad jag orkar. Denna helg har jag gått upp halv nio, nio varje dag. Usch! Men idag fick jag ju sova lite längre. Tills grannen började borra i väggarna. Inte glad..
Nu ska jag försöka fylla ut bloggen lite. Puss!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0