match

Snart match, är laddad till tusen. Jag vill gå in i ett antal närkamper, och vinna dem. Och vinna matchen. Det behöver vårat lag just nu kan jag säga er.
En timme kvar bara, jag har ätit tillräckligt mycket med mat. Och min mage kommer hinna smälta ner allt innan matchen, skönt. Så slipper jag känna mig som en stor boll. Jag är taggad. Jag ska göra bra ifrån mig, jag ska få beröm efter matchen, jag ska göra mig själv och andra stolta. När man har precis ställt upp innan matchstart. Man är i första femman och känner hur alla tittar på dem fem i huddinge som står där. Torpenden, våra två Forwards, och Backarna. Där en utav dem är jag.
Jag säger resultatet när jag kommer hem, önska oss lycka till!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0