Mina tankar. Läs!

Nu när pappa ligger på sjukhuset, så kan jag säga er. Ta vara på era föräldrar. Ni ska bara veta hur länge jag har gråtit nu. Det känns inte bra när han ligger där och lider. Hela familjen går med en klump i magen. Och jag kan tänka mig att mamma har gråtit också. På tal om Jimmie. Han kan ju släppa några tårar ibland också. Alla är oroliga. Dem ringer från alla håll och kanter och undrar hur han mår. Sen säger dem flesta : Jag förstår. Vilket jag tror att dem inte gör. Det är lätt och säga att man förstår. Men i självafallet måste man ha gått igenom samma sak.

Jag älskar mina föräldrar. Och blir arg på folk som säger att dem inte gör det. För min mamma och pappa är det bland det viktigaste jag har. Och utan dem så skulle jag aldrig mer kunna må bra. Det skulle vara som att någon slet sönder mig. Tog en stor del utav mitt liv och inte vilja ge tillbaka den. Bara stå där och se mig lida.

Pappa. Jag älskar dig så himla mycket. Och jag vill bara att du ska komma hem. Vi håller tummarna.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0