möööööööööhhh !

Hallelåjah!
Sitter hemma hos kusinerna och kollar på när dem dansar (?) uuh.. Snygga jävlar alltså! Krille var gangster, och tommy var bara allmänt söt ! :')
Jag har ingen aning om vad som händer ikväll, orkar fan inte bry mig heller. Trött som fan och bara skoltrött. Ska nog upp och kolla på juniormatchen en snabbis, sen vet jag inte. Ta det lugnt.
Jag och tommy kollar på massa idolklipp från året, hehe.. har inte sett på det iår, får bara huvudvärk och hjärblödning av vissa bidrag!
Maha, nej nu ska jag tagga. Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag uppskattar inte bara di blogg, jag älskar den!

2008-10-03 @ 20:45:31
Postat av: Lina

Svar: Jaha, tackar ! :)

2008-10-03 @ 23:09:37
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0