Panic(!)

När jag satt i sängen tidigare idag, med laptopen framför mig och lyssnade på musik. Så kom det upp en låt, som betyder så mycket för mig. Jag började gråta. Paniken smög sig på, och tårarna sprutade ut från mina ögon. Ner på kinderna. Jag började inse hur mycket jag saknar tiden, som har varit.
I låten sjunger dem " When i see your smile, tears run down my face. I can't repclce. And i know that i'm stronger I've figured out. How this world turns cold, and breaks through my soul. And i know, I'll find deep inside me. I can be the one" Ja det är världens äldsta låt, men världens bästa. För mig. Och låten har ett samanhängande, det är till min föredetta bästavän. Som jag saknar mer för varje dag som går. Men vi avslutade det vackra vi hade, pågrund av en sak. Och båda vet om varför. Du är en fin person.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver otroligt bra <3

2008-10-07 @ 21:36:56
Postat av: Lina

Anonym: Tack (L)

2008-10-07 @ 21:41:26
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0