pussa mej!

Jag kan väl låta dig (Joakim) få finnas plats i bloggen, så här får du! Känn dig hedrad och Prt Sc detta inlägg. Detta är värt mycket, kanske.. Iallafall, här är det roliga ;

Hur ska jag beskriva dig? Detta är min bror´s vän. Men ibland så känns det som min storebror eftersom han var hos oss varje dag förut ( När dem var mindre ) Och det första och roligaste minnet jag har med dig är nog när Jimmie tappade en ketchup (oöppnad) flaska i golvet hemma. Så den gick sönder. Och det luktade tomat i vårat kök i flera månader efter. Riktigt äckligt, men kul! Han är väl 23 (?) :$!!!! Syns vid stureplan varje helg, är en riktigt tufiing. Och min absoluta idol! Efter många dagar Jimmie och Jocke har mobbat min "fjortisröst" som dem kallar det, så har jag fått många skratt. Eller när dem körde " Är du sur på mig? Nej är du sur på mig? " I flera minuter i sträck. Så jag skrattade så magen värkte. Då kan jag nog börja kalla Jimpus och Jocke för dem jag coolaste någonsin kommer och känna!! Råballa.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0