Sagan bara slutade.

Min söndag.
Tjugo i nio(!) gick jag upp till tomtberga och kollade på 92killarnas match. Dem mötte våra 91killar. Så det var en spännande och väldigt rolig match. 92killarna vann med 6-5! Grattis grabbs. 
Sen stannade jag kvar med nästan hela laget. Men sen drog alla så jag och Johan gick till Stuvsta ip. Men när jag kom dit tog jag bussen tillbaka, då träffade jag Emma, Sara och Sandra. Så dem kollade lite på juniormatchen med mig, sen kollade jag klart på den med lilla Robin. När den var klar drog jag och Robin oss till Huddinge hallen där A-laget hade match. Och först satt jag med Emma, Sara och Sandra. Men efter ett tag satte jag mig hos Fredrik, Felix, Robin och Nille. Vi kollade klart på matchen. Och efter det gick jag, Felix, Robin och Nille till Huddinge centrum. Där felix gick hem till Tommy och Christer så jag, Nille och Robin drog runt bara. Sen gick Nille hem. Då gick jag och Robin till bussen. Sen tog jag bussen hem, och Robin blev hämtad. När jag kom hem träffade jag Angelica. Vi gick hem till mig. Jag åt. Hon kollade i skolkatalogen. Sen blev klockan halv och vi gick och mötte Bella. Hon kom med tåget. Vi gick en promenad. Sen mötte jag Tommy och Christer. Och Bella skulle hem då. Så jag följde med T&C hem.

Min söndag. Helt underbar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0