Sköndalscupen. Ett minne.

Fredagen den 5 September spelade vi match i sköndalshallen, vi var 7 utespelare och målvakt. Jessica! Haha. Bara vi tjejer som kommer förstå. När vi hade spelat matchen, så åkte jag till Farsta och kollade dels på Simon när han spelade. Sen kom alla 93killar. Hela fredagkvällen hade jag jättekul. Jag kommer ihåg att när jag kom hem var jag heltslut. Så jag duschade bara, sen somnade jag. På lördagen skulle vi spela två matcher. Då på lördagen på första matchen drog jag på mig en utvisning. Och efter den matchen åkte vi 8 tjejer med Heimo och Micke. Jag fick sitta i Heimos baklucka. Vi åkte till sköndalshallen, och kollade på 93tjejerna. Sen åkte vi till donken i Älvsjö och käka. Alla var jätteglada och hade kul. Sen var det dags och åka till våran andra match. Innan den så kollade vi på Sköndals 94killar och där döpte vi om killarna. Emma kommer du ihåg lilloscar, och snyggningen? Haha! Sen spelade vi våran match. Där vi vann med 8-0. Simon och Marcus var där och kollade. Hela helgen var underbar med Huddinge ibs F94. 8 Tjejer var vi bara. Men så kul vi hade. Natalie, Emma, Michelle, Sara, Sara och Mimmi.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0