So much for my happy ending

Kom nyss från badrummet. Har borstat tänderna, varit på toaletten och borstat igenom håret. Sen sa jag godnatt till pappa som var vaken. Han låg och kolla på tv. Mamma sov. Hon såg ut och vara stendöd. Eller kanske mer stentrött? Om det låter bättre. Jimmie var hemma när jag kom ur duschen. Men jag vet inte om han drog igen. KrökarJimmie kanske man kan kalla honom för. Tycker han är ute och festar varje fredag-lördag nu. Men han är myndig. Har ett bra liv. Så varför klaga? Men varför inte? Imorgon ska jag kolla på match. A-laget. Spännande!
Och jag är lika stentrött som mamma såg ut och vara. Så kanske lika bra och fälla ihop laptopen och stänga av lampan som står på mitt bord brevid sängen.
Imorgon ska jag även försöka ändra lite i bloggen. Om jag orkar ge mig på det. För jag är inte bra, och jag blir blind av alla koder. Jaja. Nu kom Jimmie hem! Han drar om ett tag igen. Och min lampa släcks vilken sekund som helst. Så sovgott mina änglar. Puss i pannan på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0