The botten is nådd!

Tjenixen!
Har nyss plattat mitt lockiga hår (Sov med flätor inatt.) och har satt i löshåret. Och vet ni? Gissa vad jag gjorde? Jag flätade håret igen. Fan vad dum jag är. Jag kommer ha lockigt hår imorgon också! Men jag bjuder på det.
Sen hittade jag ett läppglas i min sminkväska, som jag köpte förra veckan. Det var ett impulsköp. Behövde något på läpparna bara. Och så provade jag det nu. Och tror ni inte att det var sånthära läppglas så läpparna svullnar upp!? Nu är mina läppar röda, och stora! Fan vad lyckat.
Vad har jag mer och säga? - Jag borde slå upp och göra mina minns du frågor på kemin. Vi fick håltimme idag sista lekitonen. Anders hade migrän och gick hem. Så han sa att vi skulle göra minns du frågorna. Och jag tog faktiskt med mig boken hem. FRAMSTEG!
Nen nu ska jag försöka plugga. Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexy thing!

2008-10-15 @ 16:33:56
Postat av: isabelle

svar: bra att du håller med

2008-10-15 @ 19:24:34
URL: http://saelis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0