Torsdag

Hej på er.
Sitter hemma hos bella där jag ska sova inatt. Båda sitter med en varsin bärbar data och nördar. Tror hon skriver blogg. Kolla själv på hennes blogg.  Haha. Okej, nu kör vi igång. Idag har jag varit i sundbyberg, där fixade bella sin tandställning. Sen åkte vi till weekday där jag köpte nya jeans, blåa enkla bara. Jättefina och sköna! Sen åkte vi hem, när vi kom hem till mig la vi oss i sängen och lyssnade på musik. Sen gick vi och åt på primo. Jättegott och mysigt! Efter det gick vi hem till mig och fixade lite innan vi gick hem till henne. Ikväll har vi bara varit ute och tagit det lugnt. Sprungit runt i regnet mest.
Imorgon har jag inga planer tror jag. Ska försöka plugga tror jag. Imorgon eller på söndag. Någon dag måste jag iallafall plugga. Hmm..
Nej nu ska jag kolla runt lite, puss!

Ps. Någon som vill fixa min design? Ds

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0