Update

Asrolig dag idag. På hemkunskapen startade jag och Jessica diskmedel krig, så våra betyg ligger illa till nu! Ojojoj.
Sen var det håltimme som vanligt, efter det var det prov. Det gick väl sådär, svarade på alla frågor förutom en a fråga. Och på Engelskan satt jag och Jessica bara och lyssna på musik, gjorde något papper och bara tog det lugnt. Sen var det världens onödigaste livskunskaplektion. Vi skulle inte behöva ha den.
Sen slutade jag, jag har bara legat hemma. Skulle egentligen ha fysträning, men har pluggat lite istället. Jag känner mig inte på topp idag.
Mamma kommer snart, då ska vi bara kolla på tv och plugga lite. Och en bra sak är att pappa får kanske komma hem imorgon!
Nu ska jag bara ta det lugnt, känner mig pressad till att blogga...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0