Aj!

Har tvättat ansiktet, och gud så ont det gör. Starka saker jag använder alltså..
Men nu har smärtan gått över, och jag vill döda mina finnar jag har. Usch.
Snart börjar sex and the city, wehu! Har inte kollat på det på jätte länge eftersom jag måste sova runt elva på kvällarna. Annars orkar jag inte upp. Vi börjar åtta varje dag förutom fredagar, då börjar vi nio. Och att jag inte sover är ju ett problem. Så varför göra det till ett större?
Men iallafall, ska ju vara hemma imorgon. Och jag gjorde en läxa idag, nyss. Och då gör jag den andra imorgon. Fine! Klar. Sen har jag inget mer. Eller jo, plugga till historia omprovet och till gramatik provet. Håll tummarna för mig nu! Jag måste verkligen fixa dem två proven. Måste.

Imorgon ska jag även kolla på utomlandsbiljetter med pappa. Eller tvinga honom kolla iallafall, för igår när vi satt alla i vardagsrummet och kollade på tv. Så kom en reklam om kanarieöarna. Och då sa både mamma och pappa att dem var sugna på att åka utomlands. Woho. Pappa har även tre veckor semester nu, eller som han kan ta ut. Då ska vi nog passa på och sticka. Hoppas ni blir gröna av avundsjuka nu!
Pussar!

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Ja det är Elin :)



/ En tjej i storstan

2008-09-24 @ 23:30:34
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Håller tummarna för din skull

Och se till att åka till kanarieöarna nu

<3

2008-09-24 @ 23:31:42
Postat av: pussgurkan

din hetnos grrrrrrrr §§§§

2008-09-24 @ 23:33:06
Postat av: emeliecarin

Sv: Tack så hemskt mycket! :)

2008-09-24 @ 23:44:52
URL: http://emeliecarin.blogg.se/
Postat av: Lina

Fredrik : Skönt att du håller tummarna för min skull!

Anonym : Tack, vem du nu är ...

2008-09-24 @ 23:45:27
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0