Bästavän

Ett år, ett bråk, en återförening, en saknad, en kärlek.
Jag älskar dig så otroligt. Det går inte och beskriva.
Kom tillbaka nu så jag får leva igen. Din kärlek är stor.
Min kärlek är stor, vi är något stort. Bästavänner i ett
år nu. Ett helt år. Mer än så kommer det att bli.
Du fick mig att fortsätta dagen när allt var som jobbigast.
Bästavänner igenom allt, ska vi vandra hand i hand.
Jag älskar dig, att vi träffades var en slump.
Vi delar så många minnen. När vi låg och kollade på
film i din soffa, någon dålig barnfilm. Så kastade du
fjärkontrollen i mitt huvud. Så ramla alla batterier ut.
Bakom soffan så du flippa, jag kunde inte sluta skratta.
När du drack upp all jucie. 2 liter på bara några sekunder.
Alla såg ut som frågetecken efteråt. Så började jag asgarva.
Och alla kollade snett på mig, sen skrattade alla så tårarna kom.
Alla minnen tillsammans, utan dem så kommer jag inte kunna överleva.
Utan dig, så kan jag inte överleva. För du är hela min värld.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0