Bättre update (?)

Hej på er.
Resten av skolan gick väl bra. Jag och filip blev utelåsta på balkongen, där kan man inte röra sig. Så litet är det. Och ingen ville öppna. Jag fick panik, och tänkte hoppa. Han hindrade mig. Snäll kille!
På livskunskapen satt jag och Natalie typ och skratta, hon dreglade som vanligt på mig. Jag tog sällskap med Alina hem. Det var trevligt.
Kom hem, slängde mig på sängen. Grät i tio minuter. Sa till mig själv att jag är stark och reser mig upp. Jag reste mig. Nu är jag här.
Bella kommer om en timme, och alla gäster. Vi ska fira mamma ikväll. Mysigt! Nej, nu ska jag fixa mig. Pussar.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0