Black and White.

Hej ni.
Jag borde inte sitta här nu, utan jag borde ligga under täcket och gråta. Tills jag dör utav syre brist. Varför? - Jag sa upp bekantskapen mellan mig och en killkompis idag. Varför? - Fel känslor var inblandade. Men vill att ni ska veta.

Det sista han sa när jag berättade allt idag på telefon var ; Snälla lina. Tänk på mig, glöm inte mig sen. Jag vill alltid finnas kvar i ditt hjärta, för där hör jag hemma. Sen la han på.
Så jag mår inte speciellt bra, men sånt som händer och även fast dagen känns tung så måste jag fortsätta leva. Utan honom.
Ikväll då? - Jag har träning, även fast jag fortfarande är lite sjuk så ska jag träna. Jag vill verkligen, och då stoppar inget mig. Nu ska jag kolla runt lite, förlåt för jag inte skrev igår. Men hade skit kul, heh. Puss!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0