Bloggning

Detta med bloggning suger jag på. Jag skriver inte bra. Jag är dålig med bilder.
Men ni läsare, ni läser ändå. Dag in och dag ut läser ni min tråkiga blogg.
Egentligen borde jag lägga ner, men jag vill samla mina minnen någonstans. Och då gör jag det här.
Jag orkar bara inte berätta om min(a) dagar. Fredagen och idag. Hemsk jag är...
Men iallafall, jag ligger i sängen och håller på och somnar. Kollar på sing-a-long (heter det så?) Mamma och pappa kollar på tv. Jimmie var hemma, vet inte om han är det fortfarande, då borde jag ha hört honom. Han är den enda man hör här hemma nu för tiden. Ja, när han väl är hemma..
Eller, jag kanske hörs lite mer än honom. Min musik, jag pratar alltid i telefon (stort sätt nästan alltid), skriker på familjen, står och fixar mig. Tjao. Vad säger man? - En typisk Lina. ( Ni andra som heter Lina. Ta inte åt er.)

En sak till. Jag har en ny favorit låt tror jag. Jordin Sparks - Tatoo. Den är urbra. Hel grym! Jag gillar den väldigt mycket. Lyssnar på den hela tiden. Min nya ringsignal är den också. Fast det är inte bra och byta ringsignal. Inte om man är seg och har mycket och tänka på. Man glömmer bort att det är sin mobil som ringer då. Haha, har inte än gjort det misstaget. Eller, jo. Igår. Men då var jag helt crazy. Bella kallade mig kokobello. Ganska sött tycker jag. Tänker på kokosnötter. Jag är en kokosnöt. En nöt iallafall!
Igår addade det en kille mig på msn. Vi pratade hela eftermiddagen. Han var trevlig och vi hade mycket gemensamt. Sen kom vi fram till. Att jag känner honom. Vi har träffats och det blev helt galet! Haha, lite kul att världen är så liten. Men den kanske är till för det. Vem vet, inte du och jag iallafall..

Kommentarer
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

haha, du kanske får veta idag! :) eller så blir det imrogon ;s

2008-09-27 @ 22:11:22
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: j

din blogg e inte dålig!

<33

2008-09-27 @ 23:40:59
URL: http://jjennh.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0