Dag

Hejdär.
Bella aka stripparN tjatar att jag måste skriva blogg, så visst. Då är det illa om hon tjatar på bloggandet!
Jag kom hem från skolan, och gick till bella. Där pluggade vi. Johanna kom hem och skrek som fan om sin nya klass, vi bara skrattade. Men Johanna mådde dåligt idag, sjuk. Stackarn.
Jag var där iallafall ett bra jävla tag, sen drog jag hem. Åt och mötte bella. Vi ringde runt till alla som galningar. Pga en sak. Sen gick vi till tomtberga, där vi träffade massa! Sen drog bella. Jag var kvar. Kollade på match. När den var slut ringde jag Alina. Och gick och träffa henne och Sezar. Vi satt ute och prata, sen gick jag hem.
Hihi, min dag :) Puss


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det!

2008-09-13 @ 00:10:47
URL: http://junitjejen.se



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0