Dagen

Min dag i helhet.
Började piss, sen började det bli bättre, åt hemma hos Isabelle, sen skrattade jag och angelica en hel fysik lektion åt en kille med fejk fjällräven jacka på gymnasiumet.
Snart ska jag träna, jag orkar inte vara vaken idag. Sooova. Åh, jag ska kladda över denna dag i kalendern. Finns många anldeningar till varför jag vill det. Men en bra händelse idag. Robin och jag har löst allt små tjafs! Kors i taket.
Har hela dagen gått och funderat på om jag ska ta min väska och fly här ifrån, typ upp till norrbotten eller något. Lååångt härifrån, långt som fan. Men det blir nog inte av. Just nu är det enda jag tänker på är att sova, eller att göra en bra träning. Eller, eller.
Nu loggade oscar in på msn, jag ska skriva till han.
 
lina. jag kommer föralltid att vara jävligt kär säger:
Sluta logga in och ut, du är blir inte populärare för det
oscar säger:
jo.
lina. jag kommer föralltid att vara jävligt kär säger:
nej.
oscar säger:
men du är en tönt.
lina. jag kommer föralltid att vara jävligt kär säger:

en stolt tönt, du skäms över att du är en tönt. hellre stolt.

oscar säger:

sant..

oscar säger:
träffas ikväll och ta en fika?

lina. jag kommer föralltid att vara jävligt kär säger:

träning you know, annars hade det varit trevligt.

oscar säger:
jaha, ja justdet. din jävla innebandybög
lina. jag kommer föralltid att vara jävligt kär säger:
någon måste ju vara det.

oscar säger:
sant..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Du heter? :
Kom ihåg mig?

Har du en E-post? : (Bara jag som ser!)

Har du en blogg jag kan besöka? :

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0